test
Αρχική Διαβήτης Υγεία - επιστήμη Η καμπάνια #EinaiStoDikoSouXeri ξεπέρασε τις προσδοκίες όλων μας

Η καμπάνια #EinaiStoDikoSouXeri ξεπέρασε τις προσδοκίες όλων μας

0
Η καμπάνια #EinaiStoDikoSouXeri  ξεπέρασε τις προσδοκίες όλων μας

Για τον αντίκτυπο της καμπάνιας #EinaiStoDikoSouXeri που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς κατάφερε να περάσει  τα μηνύματα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του Σακχαρώδη Διαβήτη σε περισσότερους από ένα εκατομμύριο ανθρώπους – και μάλιστα στοχευμένα, σε κομμάτια του πληθυσμού που θεωρούνται πιο πιθανό να αναπτύξουν ΣΔ, μιλά στη συνέντευξή της στο περιοδικό “Στα Χρώματα του Διαβήτη”, η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Novo Nordisk Hellas, Μαίρη Καραγεώργου. 

“Μακροπρόθεσμος στόχος μας, είναι η συνεχής προσπάθεια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του γενικού πληθυσμού για το διαβήτη”, προσθέτει η κυρία Καραγεώργου. 

Μπορείτε να μας μιλήσετε για την απήχηση της καμπάνιας EinaiStoDikoSouXeri;

Η εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του Σακχαρώδη Διαβήτη, #EinaiStoDikoSouΧeri, με κύριο όχημά της τα social media (Facebook, Instagram) κατάφερε τις πρώτες 60 ημέρες από τη δημοσιοποίησή της να ξεπεράσει τις προσδοκίες μας. Η απήχηση της καμπάνιας στο ευρύ κοινό ήταν τόσο μεγάλη, ώστε αλληλοεπίδρασαν 750.772 άνθρωποι, ειδικότερα στις πλατφόρμες Facebook και Instagram είχε απήχηση από 502.892 χρήστες, με 8.290 αλληλεπιδράσεις στο Facebook Page της Novo Nordisk Greece, καθώς και 1.516 προωθήσεις (shares).

Ποια ήταν τα βασικά μηνύματα της καμπάνιας;

Η καμπάνια με τίτλο #EinaiStoDikoSouXeri, σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ Με Οδηγό Το Διαβήτη και τη Novo Nordisk Hellas, είχε σκοπό να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το γενικό κοινό αλλά και τους ασθενείς και τους επαγγελματίες υγείας για την πρόληψη των επικίνδυνων επιπλοκών του σακχαρώδη διαβήτη, όπως εκείνων στο καρδιαγγειακό σύστημα αλλά και τη νόσο της παχυσαρκίας. 

Η σημασία της πρόληψης, η ανάγκη για ενημέρωση και η  αντιμετώπιση των χρόνιων νοσημάτων ήταν τα βασικά μηνύματα της καμπάνιας. Είναι στο δικό σου χέρι να αλλάξεις τον τρόπο και την ποιότητα της ζωής σου. 

Πόσο σημαντικό είναι να προλάβουμε τις επιπλοκές του διαβήτη;

Στη Novo Nordisk Hellas, γνωρίζοντας τις επιπτώσεις, την ελλιπή ενημέρωση του γενικού πληθυσμού για τα παραπάνω, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ Τα Χρώματα του Διαβήτη τη νέα εκστρατεία με τίτλο #EinaiStoDikoSouΧeri που φιλοδοξεί, με κύριο όχημά της τα Social Media και όχι μόνο, να ενημερώσει κοινό και ασθενείς για την πρόληψη των επικίνδυνων επιπλοκών του σακχαρώδη διαβήτη, όπως εκείνων στο καρδιαγγειακό σύστημα αλλά και τη νόσο της παχυσαρκίας.

Οι ασθενείς με Σακχαρώδη Διαβήτη και οι οικείοι τους χρειάζεται να καταλάβουν ότι αν αφήσουν το Σακχαρώδη Διαβήτη χωρίς επίβλεψη, θα αντιμετωπίσουν μεγαλύτερα προβλήματα στο μέλλον. Η πρόληψη και η έγκαιρη διάγνωση ισοδυναμεί με καλύτερη ποιότητα ζωής.

Υπάρχουν όμως τρόποι καθυστέρησης αλλά και αποφυγής για το σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 και αυτοί δεν είναι άλλοι από 3 απλά αλλά ουσιαστικά βήματα. 

Το 1ο βήμα είναι ο υπολογισμός του κινδύνου εμφάνισης της νόσου, το 2ο είναι η ένταξη της υγιεινής διατροφής στο καθημερινό μας πρόγραμμα και το 3ο σημαντικό βήμα είναι η ένταξη της τακτικής φυσικής δραστηριότητας στον τρόπο ζωής μας.

Μελέτες έχουν δείξει ότι πολλά άτομα με διαβήτη αγνοούν τον αυξημένο τους κίνδυνο για έμφραγμα του μυοκαρδίου και αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο.

Με δεδομένο ότι τα άτομα με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2, έχουν 2 έως 4 φορές περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν έμφραγμα του μυοκαρδίου ή αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο, σε σύγκριση με τα άτομα χωρίς σακχαρώδη διαβήτη, καθώς και ότι μόλις το 50% των ατόμων με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 αναγνωρίζει ότι έχει αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου, τα νούμερα είναι απειλητικά και πρέπει αρχικά ατομικά να ενεργοποιηθεί ο ίδιος ο άνθρωπος για να μπορέσουμε να αναχαιτίσουμε αυτή τη μάστιγα.

3 στους 4 με σακχαρώδη διαβήτη υπολογίζεται ότι θα υποστούν τουλάχιστον 1 καρδιαγγειακό επεισόδιο στη διάρκεια της ζωής τους, ενώ έχουν υπερδιπλάσιο κίνδυνο σε σχέση με τα άτομα χωρίς σακχαρώδη διαβήτη, αυτό το επεισόδιο να είναι θανατηφόρο.

Η καρδιαγγειακή νόσος έχει άμεση συσχέτιση με το Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 2 (T2D), αποτελεί την κύρια αιτία αναπηρίας και θανάτου για άτομα με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 2. Περίπου το 1/3 των ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 2 έχει εγκατεστημένη καρδιαγγειακή νόσο.

Πώς έχει αλλάξει η προσέγγιση του κοινού με την διάδοση των social media και πόσο σημαντικό είναι τα μηνύματα της πρόληψης να διοχετεύονται διά αυτών των μέσων;

Χάρη στη διάδοση της εκστρατείας #EinaiStoDikoSouXeri μέσω των Social Media, τα μηνύματα της καμπάνιας αξιοποιήθηκαν και διοχετεύθηκαν σε πολύ περισσότερο κόσμο. Η σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από την ανάγκη για ενημέρωση και πρόληψη. Μέσω των social media, το κοινό αλληλεπιδρά άμεσα, έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί ευρέως, να ευαισθητοποιηθεί και να συμβουλευτεί τον αρμόδιο επαγγελματία υγείας. 

Η απήχηση της καμπάνιας μας μέσω των social media ξεπέρασε τις προσδοκίες μας, με το κοινό να ξεπερνά το 1 εκατομμύριο. Η αυξανόμενη χρήση των social media, μας επιτρέπει πια να πλησιάσουμε και να ενημερώσουμε κομμάτια του πληθυσμού τα οποία θεωρούνται πιο πιθανά να αναπτύξουν ΣΔ. Ωστόσο, για την αποτελεσματική ενημέρωση του πληθυσμού, χρειάζεται σε συνεργασία με την πολιτεία να αναπτύξουμε μια σειρά από δραστηριότητες για την ενίσχυση της πρόληψης στο γενικό πληθυσμό.

Τι συμπεριέλαβε η συγκεκριμένη καμπάνια; 

Η εκστρατεία «#EinaiStoDikoSouXeri» που ολοκληρώνεται μετά από ένα χρόνο τον Οκτώβριο του 2023, έχει σημειώσει αξιοθαύμαστα αποτελέσματα, τόσο στα ψηφιακά κανάλια, όσο και στις παράλληλες ενέργειες που έχουν υλοποιηθεί.

Τα κύρια μηνύματα της καμπάνιας ήταν τα καίρια ζητήματα γύρω από το Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 2 μέσω των εβδομαδιαίων posts στα social media των σελίδων «Novo Nordisk Greece» και  «Με Οδηγό το Διαβήτη». Στο περιεχόμενο της καμπάνιας, η παρουσία της Ambassador της καμπάνιας, Αθηνάς Ζώτου, καθώς και των επιστημόνων Υγείας είχε καθοριστικό ρόλο. Έχουμε δημιουργήσει 6 βίντεο από εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας που απαντούν σε καίριες ερωτήσεις και απορίες για τη νόσο του Σακχαρώδη Διαβήτη. 

Επιπρόσθετα, η καμπάνια #EinaiStoDikoSouXeri συμπεριέλαβε την εκστρατεία πρόληψης, εκπαίδευσης και ενημέρωσης της ΑΜΚΕ Με οδηγό το Διαβήτη, με την ευγενική χορηγία της Novo Nordisk Hellas, για τη νόσο του Σακχαρώδη Διαβήτη για τους κατοίκους των απομακρυσμένων νησιών του Αιγαίου. Για εμάς στη NN, αποτελεί προτεραιότητα η όσο δυνατόν ευρύτερη συμπερίληψη του πληθυσμού στη πρόληψη και στην αντιμετώπιση του ΣΔ.

Θεωρείτε πώς η καμπάνια εκπλήρωσε τους στόχους της;

Ο σκοπός της καμπάνιας ήταν η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού, ασθενών και επαγγελματιών υγείας. 

Η καμπάνια εκπλήρωσε κατά πολύ τους στόχους της και ξεπέρασε τις προσδοκίες όλων μας. Τα μηνύματα της καμπάνιας απήχησαν σε εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο, με σκοπό την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση της νόσου του Σακχαρώδη Διαβήτη. 

Πόσο σημαντικό είναι μία φαρμακευτική εταιρεία να επενδύει σε εκστρατείες ευαισθητοποίησης και πρόληψης; 

Ως φαρμακευτική εταιρεία, όλοι εμείς στη Novo Nordisk στοχεύουμε να ενισχύσουμε την αξία της πρόληψης για καλή υγεία και να προωθήσουμε την έγκαιρη διάγνωση του διαβήτη. Συνεχίζουμε με συνέπεια και θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας τόσο προς το κοινό, όσο και προς τους φορείς, για την προληπτική και αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας της εποχής μας που ονομάζεται διαβήτης και στην Ελλάδα. 

Μακροπρόθεσμος στόχος μας, είναι η συνεχής προσπάθεια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του γενικού πληθυσμού για το διαβήτη.

Η Novo Nordisk είναι μία εταιρεία με πλούσια δράση στον τομέα της ΕΚΕ και μια πλειάδα δράσεων και ενεργειών ευαισθητοποίησης για το διαβήτη και την παχυσαρκία. Μιλήστε μας για αυτές.

H Novo Nordisk Hellas διοργανώνει συστηματικά  εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Σκοπός αυτών των πρωτοβουλιών, αποτελεί η αποτελεσματική ενημέρωση του ευρύ κοινού σχετικά με ζητήματα πρόληψης του ΣΔ, αλλά και των ασθενών, ώστε να συνδράμουμε στην αποτελεσματική διαχείρισή του, εξασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα ζωής. 

Τέλος, σημαντικό ακροατήριο αποτελούν οι φορείς στο χώρο της Υγείας, οι οποίοι χρειάζεται να αντιληφθούν το μέγεθος του αντίκτυπου της ραγδαίας εξάπλωσης του ΣΔ στον γενικό πληθυσμό.

Η εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του γενικού κοινού για το σακχαρώδη διαβήτη και τις επιπτώσεις του στο καρδιαγγειακό σύστημα #EinaiStoDikoSouΧeri διοργανώθηκε από τη Νοvo Nordisk Hellas και την ΑΜΚΕ “Με Οδηγό το Διαβήτη”. 

Παράλληλα καθώς η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών είναι προτεραιότητα για τη Novo Nordisk Hellas, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης την 1η πρωτοποριακή Πανελλήνια εκστρατεία πρόληψης και ευαισθητοποίησης για την παιδική και εφηβική παχυσαρκία με τον έξυπνο τίτλο «#PameNaXasoume.

preloader